Marketingová strategie společnosti Alza.cz a.s

Název práce: Marketing strategy of Alza.cz a.s
Autor(ka) práce: Matoušek, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zlatić, Marija
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The first part of the bachelor thesis focuses on the theory of marketing and marketing strategies. The second part is devoted to the survey of the company Alza.cz a.s. in terms of marketing strategy and its possible prospects for the future. In the third part, methodological research in the form of a questionnaire survey is processed and interpreted, which is then evaluated in the form of a recommendation.
Klíčová slova: Alza.cz a.s.; Marketing; Marketing strategy
Název práce: Marketingová strategie společnosti Alza.cz a.s
Autor(ka) práce: Matoušek, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zlatić, Marija
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: English
Abstrakt:
První část bakalářské práce pojednává o teorii marketingu a marketingových strategií. Druhá část se věnuje průzkumu společnosti Alza.cz a.s. z hlediska marketingové strategie a jejích možných výhledů do budoucna. Ve třetí části je zpracován a interpretován metodologický průzkum ve formě dotazníkového šetření, který je následně zhodnocen ve formě doporučení.
Klíčová slova: Alza; Marketingová strategie; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 9. 2021
Datum podání práce: 29. 4. 2022
Datum obhajoby: 31. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77913/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: