Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec

Název práce: Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Autor(ka) práce: Procházková, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii organizace STaRS Třinec, která poskytuje sportovní, rekreační a restaurační služby pro veřejnost, zejména pro třinecké občany a občany z okolí. Cílem bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou strategii a přednést návrhy a doporučení k jejímu zlepšení. K realizaci stanovených cílů je využita teorie marketingových pojmů a metod, které jsou následně praktikovány na konkrétní organizaci. Je provedena podrobná analýza marketingové mixu, SWOT analýza, konkurenční analýza a dotazníkové šetření.
Klíčová slova: sportovní a rekreační služby; příspěvková organizace; marketingová strategie; marketingový mix
Název práce: Proposal for improving the current marketing strategy of the contributory state – funded institution Stars Třinec
Autor(ka) práce: Procházková, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis deals with the marketing strategy of the state – funded institution STaRS Třinec, which provides sports, recreational and restaurant services for the public, especially for citizens of Třinec and the surrounding area. The aim of the bachelor thesis is to analyse the marketing strategy and present suggestions and recommendations for its improvement. The theory of marketing concepts and methods is used to implement the set goals, which are then practiced at a specific organization. In this part detailed analysis of the marketing mix, SWOT analysis, competitive analysis of STaRS Třinec and a questionnaire survey are performed.
Klíčová slova: Sports and recreational services; state – funded institution; marketing strategy; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 9. 2021
Datum podání práce: 29. 4. 2022
Datum obhajoby: 30. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77643/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: