Chování spotřebitele v oblasti kávy v České republice a porovnání s vybranými zeměmi

Název práce: Chování spotřebitele v oblasti kávy v České republice a porovnání s vybranými zeměmi
Autor(ka) práce: Kadlčíková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat specifika chování spotřebitelů v oblasti kávy nejen na českém trhu, ale také ve vybraných zemích. V první kapitole jsou definovány klíčové pojmy týkající se chování spotřebitele a vlivů na něj působících. V druhé části je popsán kupní rozhodovací proces v jednotlivých fázích. Následně je definován marketingový výzkum trhu, který je v dalších kapitolách prakticky využit. Dále je okomentována česká i zahraniční kávová kultura pro jejich vzájemné porovnání. V šesté kapitole je proveden pomocí dotazníkového šetření vlastní výzkum chování českých spotřebitelů v oblasti kávy. Na základě tohoto výzkumu jsou nakonec předloženy návrhy a doporučení pro současné i budoucí kavárny na českém trhu.
Klíčová slova: káva; chování spotřebitele; kavárna; dotazníkové šetření; kávová kultura
Název práce: Consumer behavior in the field of coffee in the Czech Republic and comparison with selected countries
Autor(ka) práce: Kadlčíková, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to examine the specifics of consumer behavior in the field of coffee not only in the Czech market, but also in selected countries. The first chapter defines key concepts related to consumer behavior and its influences. The second part describes the purchasing decision-making process in individual phases. Subsequently, the market research is defined, which is practically used in the next chapters. Furthermore, Czech, and foreign coffee culture is commented for their mutual comparison. In the sixth chapter, own research of the behavior of Czech consumers in the field of coffee is carried out using a questionnaire survey. Based on this research, proposals and recommendations for current and future cafes on the Czech market are presented.
Klíčová slova: consumer behavior; cafe; coffee culture; questionnaire survey; coffee

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 8. 2021
Datum podání práce: 29. 4. 2022
Datum obhajoby: 30. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77555/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: