Marketingová vstupní strategie společnosti Agropromkomplektatsiya ve Vietnamu

Název práce: Marketing entry strategy for Agropromkomplektatsiya in Vietnam
Autor(ka) práce: Babicheva, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Martínez Pantoja, Yadira Ixchel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The main objective of the thesis is to analyze the Vietnamese market in regards to a market entry of the Russian company “APK”. The company is forced to expand according to the fact that Russian pork market is already saturated. Vietnam is one of the first countries which APK has chosen for expansion. The thesis contains of two parts, which are theoretical and practical. The theoretical part contains information about the agricultural industry, its specifics, expansion and export policy. In the practical part, using secondary data and research of different consulting companies, the author examines the Vietnamese market of meat. According to the market research, the author created a marketing entry strategy for APK company. The strategy includes the mode of entry, marketing goals, SWOT, STP model, branding and marketing mix 4Ps.
Klíčová slova: Meat production; Agricultural industry; Market analysis; Entry strategy; Marketing plan; Vietnam
Název práce: Marketingová vstupní strategie společnosti Agropromkomplektatsiya ve Vietnamu
Autor(ka) práce: Babicheva, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Martínez Pantoja, Yadira Ixchel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním cílem práce je analyzovat vietnamský trh s ohledem na vstup ruské společnosti „APK“ na trh. Společnost je nucena expandovat vzhledem ke skutečnosti, že ruský trh s vepřovým masem je již nasycen. Vietnam je jednou z prvních zemí, které si APK vybrala pro expanzi. Práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje informace o odvětví zemědělství, jeho specifikách, expanzi a exportní politice. V praktické části s využitím sekundárních dat a výzkumů různých poradenských společností autorka zkoumá vietnamský trh s masem. Na základě průzkumu trhu autorka vytvořila marketingovou strategii pro společnost APK ke vstupu na trh. Strategie zahrnuje formu vstupu, marketingové cíle, SWOT, STP model, návrh značkové politiky a marketingový mix 4Ps.
Klíčová slova: Výroba masa; Zemědělství; Analýza trhu; Vstupní strategie; Marketingový plán; Vietnam

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2021
Datum podání práce: 29. 4. 2022
Datum obhajoby: 31. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76966/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: