Marketingová komunikácia startupu pri vstupe na zahraničný trh

Název práce: Marketingová komunikácia startupu pri vstupe na zahraničný trh
Autor(ka) práce: Benedicty, Nicole
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Semenenko, Vadim
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca je zameraná na problematiku marketingovej komunikácie startupov, jej špecifík v kontexte online marketingu a to predovšetkým pre prípade startupu, ktorý pôsobí v oblasti digitálneho zdravotníctva. Autorka túto tému zvolila z dôvodu jej pôsobenia v marketingovom oddelení startupu a príležitosti podieľať sa na tvorbe jeho súčasnej stratégie. Hlavným cieľom práce je navrhnúť komunikačnú stratégiu startupu na základe analýzy vybraného trhu a dopomôcť mu tak k budovaniu značky, akvizícii nových zákazníkov a osloveniu potenciálnych investorov na zahraničnom trhu.
Klíčová slova: online marketing; healthtech startup; bipolárna porucha; marketingová komunikácia; komunikačný mix
Název práce: Marketingová komunikácia startupu pri vstupe na zahraničný trh
Autor(ka) práce: Benedicty, Nicole
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Semenenko, Vadim
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace startupů, jejích specifik v kontextu online marketingu a to především pro případ startupu, který působí v oblasti digitálního zdravotnictví. Autorka toto téma zvolila z důvodu jejího působení v marketingovém oddělení startupu a příležitosti podílet se na tvorbě jeho současných strategií. Hlavním cílem práce je navrhnout komunikační strategii startupu na základě analýzy vybraného trhu a dopomoci mu tak k budování značky, akvizici nových zákazníků a oslovení potenciálních investorů na zahraničním trhu.
Klíčová slova: healthtech startup; bipolární porucha ; marketingová komunikace; komunikační mix; online marketing
Název práce: Communication strategy for startup on a new market
Autor(ka) práce: Benedicty, Nicole
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Semenenko, Vadim
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This diploma thesis is concerned with the specifics of marketing communication for startups operating in a health-tech market. The author decided to deal with this topic because of her engagement in the startup marketing department and had the opportunity to design ongoing communication strategies. The primary goal of this thesis is to design a communication strategy based on the thorough analysis of a selected market and thus contribute to startup brand building, new customer acquisition, and increased investors’ brand perception in a foreign market.
Klíčová slova: bipolar disorder; healthtech startup; marketing communication; communication mix; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 1. 2021
Datum podání práce: 29. 4. 2022
Datum obhajoby: 2. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75827/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: