Hodnocení marketingových strategií společností Nike Inc. a Gymshark

Název práce: Evaluation of the Marketing Strategies of Nike and Gymshark
Autor(ka) práce: Vlk, Marek
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Čermáková, Elvíra
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of this thesis paper is to evaluate the marketing strategies of Nike Inc. and Gymshark. The thesis is split into three main sections. The first section provides a theoretical foundation related primarily to marketing communications and branding. The second section includes an identification and analysis of the marketing strategies employed by both companies based on data collected through a survey and the author’s analysis. Finally, the third section consists of recommendations and suggestions both companies can implement to improve their marketing strategies. These recommendations are also based on the survey.
Klíčová slova: marketing strategy; communications mix; brand awarness; Nike; Gymshark
Název práce: Hodnocení marketingových strategií společností Nike Inc. a Gymshark
Autor(ka) práce: Vlk, Marek
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Čermáková, Elvíra
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit marketingové strategie společností Nike Inc. a Gymshark. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část popisuje teoretický základ týkající se především marketingové komunikace a brandingu. Druhá část obsahuje identifikaci a analýzu marketingových strategií obou společností na základě dat shromážděných prostřednictvím průzkumu a analýzy autora. Třetí část obsahuje doporučení a návrhy, které mohou obě společnosti implementovat ke zlepšení svých marketingových strategií. Tato doporučení také vycházejí z průzkumu.
Klíčová slova: komunikační mix; povědomí o značce; marketingová strategie; Nike; Gymshark

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 5. 2020
Datum podání práce: 29. 4. 2022
Datum obhajoby: 31. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73435/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: