Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o

Název práce: Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o
Autor(ka) práce: Hrubeš, Vít
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Hlávek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá podstatou marketingu, brandu a budováním značky. V posledním úseku teoretické části jsou vymezeny pojmy, které jsou následně součástí části praktické. V praktické části je představena společnost Red Bull od založení po současnost. Následně je rozebrán marketingový mix společnosti s popisem jednotlivých složek. Součástí praktické části je i dotazníkové šetření, které bylo provedeno tak, aby poskytlo odpovědi na předem stanovené cíle bakalářské práce, které jsou uvedeny v úvodu. Následuje závěrečné shrnutí celé analýzy, které vyhodnocuje vnímání marketingových aktivit společnosti Red Bull Česká republika, s .r. o.
Klíčová slova: Red Bull ; EPC; marketing; marketingový mix ; komunikační mix ; 4P; 4C; brand
Název práce: Entry point consumers and their perception of marketing conducted by Red Bull Česká republika, s. r. o
Autor(ka) práce: Hrubeš, Vít
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Hlávek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part deals with the essence of marketing, branding and brand building. The last part of the theoretical part defines the concepts that are then part of the practical part. In the practical part, Red Bull is introduced from its founding to the present day. The marketing mix of the company is then analysed with a description of the individual components. The practical part includes a questionnaire survey which was conducted to provide answers to the predetermined objectives of the bachelor thesis, which are stated in the introduction. This is followed by a final summary of the whole analysis, which evaluates the perception of the marketing activities of Red Bull Česká republika, s .r.o.
Klíčová slova: Red Bull ; EPC; marketing; marketing mix; communication mix; 4P; 4C; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 11. 2021
Datum podání práce: 30. 4. 2022
Datum obhajoby: 1. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/78706/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: