Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném ubytovacím zařízení

Název práce: Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném ubytovacím zařízení
Autor(ka) práce: Mílková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Zamastilová, Valentýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce je výzkum spokojenosti zákazníků vybraného ubytovacího zařízení. Jeho cílem je identifikovat charakteristiky hostů podniku, definovat faktory ovlivňující spokojenost zákazníků, na základě metod jejího měření určit celkovou míru spokojenosti návštěvníků a na závěr navrhnout přínosná doporučení. Ty poté poslouží jako zdroj pro zavedení případných změn, které by mohly vést ke zvýšení celkové spokojenosti hostů Long Story Short. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů souvisejících se spokojeností zákazníka. Pro sběr dat byla využita metoda dotazníkového šetření skrze papírové i on-line dotazníky, které vyplnilo celkem 84 respondentů. Výsledky byly následně zpracovány pomocí korelační analýzy a percepčních map. Průměrná hodnota celkové spokojenosti činí 1,19 a míra doporučení zákazníka je rovna hodnotě 86,9.
Klíčová slova: služby; zákazník; spokojenost zákazníka; výzkum spokojenosti; dotazníkové šetření
Název práce: Analysis of customer satisfaction in particular accommodation facility
Autor(ka) práce: Mílková, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Zamastilová, Valentýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of the bachelor thesis is research on customer satisfaction of a selected accommodation facility. Its aim is to identify the characteristics of the hostel guests, define the factors influencing customer satisfaction, determine the overall level of visitor satisfaction based on the methods of its measurement and finally to propose beneficial recommendations. These will later serve as a source for implementing any changes that could lead to an increase in the overall satisfaction of Long Story Short guests. The theoretical section is devoted to defining concepts related to customer satisfaction. A questionnaire survey method was used to collect data through paper and online questionnaires, which were completed by a total of 84 respondents. The results were subsequently processed using correlation analysis and perceptual maps. The average value of overall satisfaction is 1,19 and the customer recommendation rate is equal to 86,9.
Klíčová slova: services; customer; customer satisfaction; satisfaction research; questionnaire survey

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 11. 2021
Datum podání práce: 7. 5. 2022
Datum obhajoby: 25. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/78776/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: