Rozbor využití Google Analytics v konkrétní firmě

Název práce: Rozbor využití Google Analytics v konkrétní firmě
Autor(ka) práce: Borzilov, Ilya
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Smutný, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Účelem teto bakalářské práce je ukázat využití webového analytického systému Google Analytics za pomoci moderních nástrojů na přikladu konkrétní firmy. Pro tyto účely byl zvolen, jeden z nejpoužívanějších systému v oblasti digitálního marketingu a podrobné statistiky návštěvnosti webových stránek. V první části práce detailně rozebraná charakteristika a jednotlivé principy fungovaní digitálního marketingu v současné době. Seznámení s historii webové analytiky a samotným systémem Google Analytics a jeho nástroje. Druhou části práce je představit obecnou informaci o nadnárodní firmě zabývající moderními technologiemi, která kvůli citlivosti dat vyžaduje anonymnost. Praktickou částí práce je shrnutí a interpretovaní shromážděních dat. Následně obrozená analýza, která representuji skutečně působení systému Google Analytics na společnost. Závěrem teto práce je demonstrace, zda společnost má výhody nebo nevýhody při využití Google Analytics.
Klíčová slova: Google Analytics; Webová analytika; Digitální marketing
Název práce: Analysis of the use of Google Analytics in a specific company
Autor(ka) práce: Borzilov, Ilya
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Smutný, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this bachelor thesis is to show the use of web analytics system Google Analytics with the help of modern tools on the example of a specific company. For this purpose, it was chosen, one of the most widely used systems in digital marketing and detailed website traffic statistics. In the first part of the work, a detailed description and individual principles of digital marketing at present. Introduction to the history of web analytics and the Google Analytics system and its tools. The second part of the work is to present general information about a multinational company dealing with modern technologies, which requires anonymity due to data sensitivity. The practical part of the work is a summary and interpretation of data collections. Subsequently, a revitalized analysis that truly represents the impact of Google Analytics on the company. The conclusion of this work is a demonstration of whether the company has advantages or disadvantages when using Google Analytics.
Klíčová slova: Google Analytics; Web analytics; Digital Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 1. 2021
Datum podání práce: 8. 5. 2022
Datum obhajoby: 14. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75702/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: