Strategická analýza okolí podniku Peppermint digital s.r.o

Název práce: Strategická analýza okolí podniku Peppermint digital s.r.o
Autor(ka) práce: Isanova, Svetlana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Boukal, Petr
Oponenti práce: Dvořáček, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou okolí podniku Peppermint digital s.r.o. Hlavním cílem je identifikovat a vyhodnotit vnější faktory, které určují jeho tržní pozici. Očekávaným přínosem je určení příležitostí a hrozeb pro společnost, pro lepší možnost získání významných zákazníků a zajímavých projektů. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část definuje základní terminologii a popisuje metodiky vybraných nástrojů potřebných pro sestavení strategické analýzy, které jsou v následující praktické časti aplikovány na analyzovanou společnost. Praktická část Prostředí je analyzováno z pohledu makrookolí a mikrookolí. Klíčovými nástroji jsou PESTLE analýza a Porterův model pěti sil. Na základě výsledků strategické analýzy budou v závěru bakalářské práce uvedena praktická doporučení pro Peppermint digital s.r.o.
Klíčová slova: Strategická analýzy okolí podniku; PESTLE analýza; analýza konkurence; Porterův model pěti sil; digitální byznys
Název práce: Strategic analysis of the Peppermint digital s.r.o. surroundings
Autor(ka) práce: Isanova, Svetlana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Boukal, Petr
Oponenti práce: Dvořáček, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis deals with the strategic analysis of the environment of the company Peppermint digital s.r.o. The main goal is to identify and evaluate the external factors that determine its market position. The expected benefit is the identification of opportunities and opportunities for the company to better gain significant customers and interesting projects. The work is divided into two parts. The theoretical part defines the basic terminology and describes the methodology of selected tools needed to present the strategic analysis, which are applied in the following practical part to the analyzed company. Practical part The environment is analyzed from the perspective of macro-environments and micro-environments. The key tools are PESTLE analysis and Porter's five forces model. Based on the results of the strategic analysis, practical recommendations for Peppermint digital s.r.o.
Klíčová slova: Strategic analysis of the company's surroundings; PESTLE analysis; Porter's five forces model; competition analysis; digital business

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 2. 2022
Datum podání práce: 9. 5. 2022
Datum obhajoby: 10. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/79647/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: