Změna nákupního chování návštěvníků českých hudebních festivalů v kontextu pandemie COVID-19

Název práce: Změna nákupního chování návštěvníků českých hudebních festivalů v kontextu pandemie COVID-19
Autor(ka) práce: Kuncl, Ferdinand
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Maňourová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská se věnuje změně spotřebního chování návštěvníků tuzemských hudebních festivalů v kontextu covidové pandemie. Cílem práce bylo tyto změny v chování návštěvníků zjistit a na základě nich vyvodit doporučení pro pořadatele hudebních festivalů. Rámcové vymezení spotřebitelů na hudebních festivalech bylo zkoumáno pomocí sekundárních dat z databáze MML-TGI. Samotná analýza pak porovnávala pohled návštěvníků s pohledem pořadatelů, k čemuž byla využita dotazníková šetření zaměřená na tuzemské i zahraniční publikum, a hloubkové rozhovory zaměřené na vedení významných českých hudebních festivalů. Na základě těchto dílčích analýz byly vymezeny některé rozdíly ve vnímání spotřebitelů a pořadatelů, kteréžto se promítly do konečných doporučení.
Klíčová slova: Spotřební chování; Pandemie COVID-19; Event marketing; Hudební festivaly
Název práce: Change in consumer behavior of the visitors of Czech music festivals in the context of the COVID-19 pandemic
Autor(ka) práce: Kuncl, Ferdinand
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Maňourová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on change in consumer behavior of the visitors of music festivals in the context of Covid-19 pandemic. The goal of this thesis was to identify these changes and based on these findings, suggest recommendations for the music festival organizers. The basic identification of the consumers on music festivals was analysed using the secondary data from the MML-TGI database. The own analyses of this work consisted of comparison of the view of visitors and music festival organizers. For the comparison, this bachelor thesis used its own survey study concentrating separately on Czech and foreign visitors, and the second analysis using deep interviewing of music festival organizers. Based on the findings of these analysis some differences have been found between the views of mentioned stakeholders, leading to developing several final recommendations.
Klíčová slova: Music festivals; Event marketing; Consumer behavior; COVID-19 pandemic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 1. 2022
Datum podání práce: 9. 5. 2022
Datum obhajoby: 25. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/79443/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: