Podnikatelský plán studia interiérového designu

Název práce: Podnikatelský plán studia interiérového designu
Autor(ka) práce: Osadcha, Iryna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Špička, Jindřich
Oponenti práce: Boukal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je zpracování podnikatelského plánu na založení studia designu interiérů v Praze a realistické ekonomické zhodnocení podnikatelského záměru. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje metodologii tvorby podnikatelského plánu a jeho strukturu, popsáno specifika založení podniku, ve kterém hlavní činností je design. Praktická část se soustředí na aplikaci poznatků na konkrétní záměr s využitím získaných informací. Je uveden popis podnikatelské příležitosti s využitím SWOT analýzy, analýza mikro- a makroprostředí a bude rozebrán realizační projektový plán, marketingový plán, finanční plán (zpracovaný v optimistickém, realistickém a pesimistickém scénáři) s předpokladem rozvoje podnikání v prvních třech rocích (2022-2024). V závěru jsou poznatky shrnuty.
Klíčová slova: studio designu interiéru; marketingový plán; finanční plán; SWOT analýza; podnikatelský plán
Název práce: Business plan of interior design studio
Autor(ka) práce: Osadcha, Iryna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Špička, Jindřich
Oponenti práce: Boukal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor's thesis is to introduce a business plan for the establishment of an interior design studio in Prague and a realistic economic evaluation of the business plan. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis contains the methodology of creating a business plan and its structure, describes the specifics of founding a company in which the main activity is design. The practical part focuses on the application of knowledge to a specific project using the information obtained. This part proposes a description of the business opportunity using SWOT analysis, analysis of micro- and macro-environment and the implementation project plan, marketing plan, financial plan (prepared in an optimistic, realistic and pessimistic scenario) with the assumption of business development in the first three years (2022-2024). Finally, the findings are summarized.
Klíčová slova: business plan; interior design studio; marketing plan; financial plan; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 1. 2021
Datum podání práce: 10. 5. 2022
Datum obhajoby: 15. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75960/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: