Analýza marketingové kampaně dle určitého segmentu

Název práce: Analýza marketingové kampaně dle určitého segmentu
Autor(ka) práce: Ihnatovich, Anton
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Vacula, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou kampaň společnosti Raiffeisenbank a.s. Raiffeisenbank je univerzální bankou působící na českém trhu od roku 1993, podle celkových aktiv je pátou největší bankou v ČR. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit reklamní kampaň na základě zvoleného segmentu, kterým jsou studenti 18-26. První část práce se zabývá teoretickými východisky k tématu a je zpracována pomocí metody literární rešerše a kompilace odborných zdrojů. V druhé části je popsaná samotná marketingová kampaň, její cílový segment a komunikační kanály. Dále je představena analýza této marketingové kampaně, která se skládá z obsahové analýzy a dotazníkového šetření. Obsahová analýza mi pomůže stanovit předpoklady, které pak ověřím a zhodnotím pomocí dotazování. Výsledkem práce je formulace možných doporučení na zlepšení pro budoucí zaměření marketingu.
Klíčová slova: propagace; segmentace trhu; marketingová komunikace
Název práce: Analysis of marketing campaign by a certain segment
Autor(ka) práce: Ihnatovich, Anton
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Vacula, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the marketing campaign of Raiffeisenbank. Raiffeisenbank is a universal bank operating on the Czech market since 1993, according to total assets it is the fifth largest bank in the Czech Republic. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing campaign based on the selected segment students 18-26. The first part of the thesis deals with the theoretical background to the topic and is elaborated with the help of the method of literary research and compilation of professional sources. The second part describes the marketing campaign itself, its target segment and communication channels. Next, I will conduct an analysis of the marketing campaign, which includes a content analysis and a questionnaire survey. Content analysis will help me determine assumptions, which I will evaluate using questionnaires. The result of the work is to formulate recommendations for improvement for the future direction of marketing.
Klíčová slova: marketing communication; promotion; market segmentation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 1. 2022
Datum podání práce: 10. 5. 2022
Datum obhajoby: 7. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/79760/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: