Průzkum spotřebitelského chování uživatelů barefoot bot

Název práce: Průzkum spotřebitelského chování uživatelů barefoot bot
Autor(ka) práce: Smítka, Vojtěch
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Hrečka, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá průzkumem spotřebitelského chování uživatelů barefoot obuvi v České republice za účelem odhalení specifik chování uživatelů barefoot obuvi a obecných trendů celého odvětví s cílem získat podklady pro rozvoj podnikání na tomto trhu. V teoretické části práce je popsána charakteristika spotřebitelského chování a faktorů, které spotřebitelské chování ovlivňují spolu s procesem a metodami výzkumu chování spotřebitelů. V práci je také zahrnut obecný popis barefoot obuvi a teorie z oblasti vývoje nového produktu. Následná praktická část popisuje a vyhodnocuje primární výzkum prováděný prostřednictvím dotazníkového šetření, ze kterého vyplývají závěry a doporučení určené pro účely vývoje nového produktu v oblasti barefoot obuvi.
Klíčová slova: minimalistická obuv; spotřebitelské chování; průzkum spotřebitelského chování; barefoot obuv
Název práce: Research of consumer behavior of barefoot footwear users
Autor(ka) práce: Smítka, Vojtěch
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Hrečka, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis deals with a survey of consumer behavior of barefoot footwear users in the Czech Republic in order to reveal specifics of barefoot footwear users behavior and general trends of the entire industry in order to obtain data for business development in this market. The theoretical part of the thesis describes the characteristics of consumer behavior, the factors that influence consumer behavior and the process and methods of research of consumer behavior. The thesis also includes a general description of barefoot footwear and the theory of new product development. The following practical part describes and evaluates the primary research conducted through a questionnaire survey, which leads to conclusions and recommendations for the development of a new product in the field of barefoot footwear.
Klíčová slova: consumer behavior research; barefoot shoes; minimalist footwear; consumer behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 12. 2021
Datum podání práce: 10. 5. 2022
Datum obhajoby: 10. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/79112/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: