Návrh marketingové strategie na Instagramu v gastronomickém průmyslu u malých a středních podniků

Název práce: Návrh marketingové strategie na Instagramu v gastronomickém průmyslu u malých a středních podniků
Autor(ka) práce: Pejřimovská, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bartoš, Petr
Oponenti práce: Beneš, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Sociální sítě jsou globálním fenoménem, který se neustále vyvíjí a proměňuje každý aspekt našeho života. Sociální sítě jako Instagram prokázaly svůj potenciál jako skvělý nástroj pro podniky k růstu a propagaci jejich podnikání. Předchozí studie ukázaly, jaký dopad může mít používání sociálních medií na rozhodování zákazníků o nákupu, a prozkoumaly různé způsoby, jak lze zákazníky přesvědčit. Neexistuje ale mnoho výzkumů, které definují strategii, jak mohou podniky dosáhnout většího povědomí o podniku a engagementu. Tato studie se zaměřuje na výzkum prostřednictvím kvalitativních metod, konkrétně pomocí případové studie a rozhovory se social media specialisty a ukazuje, jak mohou různé proměnné ovlivnit povědomí o podniku a engagement. Tato práce zjišťuje, že existují specifické strategie, které lze použít k růstu povědomí o podniku a zlepšení engagementu.
Klíčová slova: povědomí o podniku; engagement; restaurace; social media marketing; instagramová strategie
Název práce: Proposal of marketing strategy in the gastronomic industry for small and medium enterprises
Autor(ka) práce: Pejřimovská, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bartoš, Petr
Oponenti práce: Beneš, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Social networks are a global phenomenon that constantly evolve and transform every aspect of our lives. Social networks, like Instagram, have proven their potential as a great tool for businesses to grow and promote their business. Previous studies have shown the impact that using social media can have on customers' purchasing decisions, and have explored different ways in which customers can be persuaded. There is not a lot of research that defines a strategy for how businesses can achieve greater brand awareness and engagement. This study focuses on investigating, through qualitative methods, how different variables can influence brand awareness and engagement, namely case study and interviews with current social networking marketing specialists. This work finds that there are specific strategies that can be used to influence the outcome of brand awareness growth and engagement improvement.
Klíčová slova: instagram strategy; brand awareness; engagement; restaurants; social media marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2021
Datum podání práce: 10. 5. 2022
Datum obhajoby: 25. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77813/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: