Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s

Název práce: Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s
Autor(ka) práce: Vrbíková, Markéta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této bakalářské práce je pomocí provedení marketingového výzkumu zjistit, jaké je současné povědomí o značce Krásno a prověřit spokojenost jejich zákazníků. Na základě výsledků provedeného výzkumu navrhnout řešení pro zlepšení povědomí o značce a zvýšení zákaznické spokojenosti. V teoretické části práce je provedena literární rešerše děl českých i světových autorů zabývajících se marketingem, marketingovým výzkumem, analýzou zákaznické spokojenosti a CRM managementem. Poznatky jsou následně aplikovány do části praktické. Pro zjištění současného stavu povědomí o značce společnosti je proveden marketingový výzkum, kde je zkoumáno povědomí o značce, brand recognition, brand recall, analýza image značky a znalost produktového portfolia značky Krásno. Pro analýzu zákaznické spokojenosti byly do výzkumu zahrnuty otázky ohledně celkové spokojenosti zákazníků se značkou, spokojenosti zákazníků s vybranými faktory značky a metoda Net promoter score. V závěru práce je provedena syntéza poznatků zjištěných z výzkumu a jsou poskytnuty návrhy a doporučení pro společnost MP Krásno, a. s. pro zvýšení jejího povědomí v rámci České republiky a zlepšení zákaznické spokojenosti.
Klíčová slova: Marketingový výzkum; Marketing; Značka; Povědomí o značce; Brand recognition; Brand recall; Image značky; Zákaznická spokojenost; Net Promoter Score
Název práce: Brand awareness and customer satisfaction of MP Krásno, a.s
Autor(ka) práce: Vrbíková, Markéta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this bachelor's thesis is to find out the current awareness of the Krásno brand by means of marketing research and to check the satisfaction of their customers. Based on the results of the research, design solutions to improve brand awareness and increase customer satisfaction. The theoretical part of the thesis is a literary search of works by Czech and international authors dealing with marketing, marketing research, customer satisfaction analysis and CRM management. The knowledge is then applied to the practical part. To determine the current state of brand awareness of the company, a marketing research is conducted, which examines brand awareness, brand recognition, brand recall, brand image analysis and knowledge of the Krásno brand product portfolio. To analyze customer satisfaction, the research included questions about overall customer satisfaction with the brand, customer satisfaction with selected brand factors, and the Net promoter score method. At the end of the thesis, a synthesis of findings from the research is made and suggestions and recommendations are provided for the company MP Krásno, a. S. To increase its awareness in the Czech Republic and improve customer satisfaction.
Klíčová slova: Marketing; Marketing Research; Brand; Brand Awareness; Brand Recognition; Brand Recall; Brand Image; Customer Satisfaction; Net Promoter Score

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2021
Datum podání práce: 11. 5. 2022
Datum obhajoby: 7. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77486/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: