Tvorba marketingovej stratégie neziskovej organizácie

Název práce: Tvorba marketingovej stratégie neziskovej organizácie
Autor(ka) práce: Beneková, Laura
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Hlavačková, Dana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je navrhnúť vhodnú marketingovú stratégiu iniciatíve Obleč sa doma, ktorá združuje a zastrešuje slovenských lokálnych výrobcov v textilnom, obuvníckom a kožiarskom priemysle. Výstupy práce jej umožnia realizovať svoje poslanie - priblížiť ľuďom lokálnu produkciu, získať podporu od príslušných ministerstiev a poskytnúť členom výhody zo vzájomnej spolupráce. Bakalárska práca sa najskôr zameriava na popísanie základných informácií o neziskových organizáciách, o ich typoch a financovaní. Ďalej sú zadefinované špecifiká marketingu, marketingová stratégia a jej základné prvky. Druhá časť práce definuje využité dáta a metódy ich získavania. Posledná časť prostredníctvom aplikácie teoretických vedomostí, dotazníkového šetrenia a hĺbkových rozhovorov popisuje základné informácie o Obleč sa doma, jej marketingový mix a prostredie. Slabé a silné stránky, hrozby a príležitosti sú zobrazené pomocou SWOT analýzy. Na základe získaných podkladov sú následne vytvorené konkrétne odporúčania pre marketingovú stratégiu iniciatívy. Hlavným prínosom návrhov je prilákanie čo najväčšieho počtu ľudí na stránku Obleč sa doma, združenie čo najviac členov a upozornenie štátu na dôležitosť lokálnych výrobcov daných odvetví priemyslu.
Klíčová slova: marketingová stratégia; nezisková organizácia; makroprostredie; mikroprostredie
Název práce: Construction of a marketing strategy for a non-profit organization
Autor(ka) práce: Beneková, Laura
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Hlavačková, Dana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this bachelor’s thesis is to create a suitable marketing strategy for the initiative Obleč sa doma which conjugates and represents Slovak local producers in the textile, apparel, footwear and leather goods industry. Outcomes of this thesis will allow Obleč sa doma to execute its purpose – to bring Slovak local production closer to people, to obtain support from several ministries and to offer its members the advantages from cooperation. Firstly, the bachelor’s thesis focuses on describing the basic information about the non-profit organizations and about the different ways of the financing. Moreover, the specifics of the marketing, marketing strategy and its basic elements are defined. The second part of the thesis defines used data and the methods of obtaining them. The last part of the bachelor’s thesis describes the basic information of Obleč sa doma, it’s marketing mix and environment through the application of the theoretical knowledge, conducted questionnaire and interviews. Strengths, weaknesses, opportunities and threats are displayed by the SWOT analysis. Based on the findings, specific suggestions for the marketing strategy are created. The main contribution for Obleč sa doma is to attract a great number of people to the website, conjugate the most members and to draw the government’s attention to the importance of the local manufacturers in these parts of the industry.
Klíčová slova: marketing strategy; non-profit organization; macroenvironment; microenvironment
Název práce: Tvorba marketingovej stratégie neziskovej organizácie
Autor(ka) práce: Beneková, Laura
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Hlavačková, Dana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii iniciativě Obleč sa doma, která sdružuje a zastřešuje slovenské lokální výrobce v textilním, obuvnickém a kožedělném průmyslu. Výstupy práce jí umožní realizovat své poslání – přiblížit lidem lokální produkci, získat podporu od příslušných ministerstev a poskytnout členům výhody ze vzájemné spolupráce. Bakalářská práce se nejprve zaměřuje na popsání základních informací o neziskových organizacích, o jejich typech a financování. Dále jsou zadefinovány specifika marketingu, marketingová strategie a její základní prvky. Druhá část práce definuje využitá data a metody jejich získávání. Poslední část prostřednictvím aplikace teoretických znalostí, dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů popisuje základní informace o Obleč sa doma, její marketingový mix a prostředí. Slabé a silné stránky, hrozby a příležitosti jsou zobrazeny pomocí SWOT analýzy. Na základě získaných podkladů jsou následně vytvořena konkrétní doporučení pro marketingovou strategii iniciativy. Hlavním přínosem návrhů je přilákání co největšího počtu lidí na stránku Obleč sa doma, sdružení co nejvíce členů a upozornění státu na důležitost lokálních výrobců v daných odvětví průmyslu.
Klíčová slova: marketingová strategie; nezisková organizace; makroprostředí; mikroprostředí

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 10. 2020
Datum podání práce: 10. 5. 2022
Datum obhajoby: 25. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74890/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: