Marketingový význam cashback portálů na našem trhu

Název práce: Marketingový význam cashback portálů na našem trhu
Autor(ka) práce: Jeníková, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá cashback portály. Cílem je zmapovat současnou situaci s cashback portály na českém trhu, zjistit, jaké je povědomí o cashback portálech mezi studenty VŠE a jak cashback portály ovlivňují jejich nákupní chování. V teoretické části se zaměřuje na vymezení pojmu v kontextu internetového a affiliate marketingu. Druhá část je praktická a navazuje na teoretické poznatky. V praktické části je stanovena metodologie a je provedena sekundární analýza trhu. Další část se věnuje komparaci vybraných českých cashback portálů dle stanovených kritérií pomocí metody jednoduchého pořadí. Dále je proveden vlastní kvantitativní výzkum uskutečněný pomocí dotazníku určeného studentům VŠE. Výsledkem práce jsou odpovědi na výzkumné otázky reflektující stanovené cíle a doporučení.
Klíčová slova: online marketing; nákupní chování; cashback portál; affiliate marketing
Název práce: Marketing importance of cashback websites in the Czech market
Autor(ka) práce: Jeníková, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with cashback websites. The aim is to map the current situation with cashback websites in the Czech market, to find out what is the awareness of cashback websites among students of VŠE and how cashback websites influence their buying behaviour. The theoretical part focuses on the definition of the term in the context of internet and affiliate marketing. The second part is practical and builds on the theoretical findings. In the practical part, the methodology is established and a secondary market analysis is conducted. The next part is a comparison of selected Czech cashback portals according to the established criteria using the simple ranking method. Subsequently, the quantitative research is conducted using a questionnaire addressed to students of VŠE. The results of the work are answers to the research questions reflecting the set objectives and recommendations.
Klíčová slova: buying behaviour; cashback websites; affiliate marketing; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2021
Datum podání práce: 11. 5. 2022
Datum obhajoby: 1. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/79356/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: