Spokojenost zákazníků v dané firmě (TASY s.r.o.)

Název práce: Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Autor(ka) práce: Abrahamová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Abstract The diploma thesis is focused on customer satisfaction in the given enterprise and recommendations for the improvement of strategic goals. The study has been studying the analysis of satisfaction factors and four different parts that the consumers find out to be satisfied with. The parts of satisfaction that are measured and analyzed are price and products, logistics, customer services, and IT (information technology). The theoretical background includes the literature review and the principles of study marketing, consumer, satisfaction, and marketing research which were the base of the analysis in the practical part. The theoretical part is followed by the information about the specific enterprise which was chosen to be company TASY s.r.o. This enterprise is one of the largest wholesale companies with tires in the Czech Republic and other business activities related to tires. The last part of the study is the practical part which consists of a survey and its implementation followed by the analysis and further recommendations for the company. The conclusion summarizes the satisfaction of customers with product and prices, logistics, customer services, and logistics. The limitations and results are provided in the conclusion and specific recommendations are given based on the data collected throughout the survey.
Klíčová slova: customer; customer satisfaction; marketing research; loyalty; survey; analysis; marketing
Název práce: Spokojenost zákazníků v dané firmě (TASY s.r.o.)
Autor(ka) práce: Abrahamová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků dané firmy a její doporučení na zlepšení jejich strategických cílů. Tato studie se byla se zaměřením na analýzu spokojenosti zákazníků a jejich faktorů rozdělena na čtyři části, které zkoumaly zákaznickou spokojenost. Části které byly zkoumány byly rozděleny na produkty a jejich ceny, logistiku, zákaznický servis a technologie IT. Teoretická část zahrnuje literární rešerši a základy pro studium marketingu, zákazníka, zákaznické spokojenosti a marketingového výzkumu, které byly podkladem pro praktickou část a její implementaci do daného podniku. Teoretickou část následovaly informace o daném podniku a její struktury, strategických cílů a aktuální nabídkou. Firma, která byla pro výzkum vybrána byla firma TASY s.r.o. jež se pohybuje na trhu jako jedna z největších firem zaměřujícím se velkoobchodem pneumatik a dalších obchodních záležitostí spokojující s pneumatikami. Poslední část celé práce byl dotazník a jeho vyhodnocení a následné doporučení pro firmu. Závěr práce shrnuje celkovou spokojenost zákazníků s produkty a jejich cenami, logistikou, zákaznickou podporou a IT technologiemi. Limity a výsledky výzkumu jsou zahrnuty v celkovém závěru práce společně se specifickými doporučeními na základě dat a vyhodnocení výzkumu.
Klíčová slova: zákazník; spokojenost zákazníků; marketing; marketingový výzkum; analýza; loayalita; dotazník

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 11. 2021
Datum podání práce: 11. 5. 2022
Datum obhajoby: 31. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/78807/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: