Rozpoznatelnost PR na sociálních sítích

Název práce: Rozpoznatelnost PR na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Žiláková, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce řeší vliv digitálního Public Relations na internetové uživatele. Cílem bylo zmapovat PR nástroje, využívané ve vybrané společnosti, a následně zjistit, zda jsou tyto nástroje pro uživatele sociálních sítí rozpoznatelné. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla zpracována literární rešerše na základě odborné literatury. Tato část práce byla doplněna sekundárním výzkumem AMI Digital Indexem 2021. V praktické části byl proveden primární výzkum. Vyhodnocení tohoto výzkumu probíhalo za pomocí dotazníkového šetření u 394 respondentů a rozhovorů s PR specialisty. Z výsledků průzkumu byly stanoveny doporučení, jak tvořit PR na sociálních sítích.
Klíčová slova: Public Relations; reklama; sociální sítě
Název práce: Recognizability of Public Relations on Social Networks
Autor(ka) práce: Žiláková, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the impact of digital public relations on internet users. The aim was to map the PR tools used in a selected company and to find out whether these tools are recognizable to social network users. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part, a literature search was conducted based on the professional literature. This part of the thesis was complemented by secondary research using the AMI Digital Index 2021. The primary research was conducted in the practical part. The evaluation of this research was carried out using a questionnaire survey of respondents and interviews with PR specialists. Recommendations on how to make PR on social networks were determined from the results of the survey.
Klíčová slova: Public Relations; advertising; social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 11. 2021
Datum podání práce: 11. 5. 2022
Datum obhajoby: 25. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/78626/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: