Vliv programu Mentoring Advanced na osobní rozvoj mentees
Název práce: | Vliv programu Mentoring Advanced na osobní rozvoj mentees |
---|---|
Autor(ka) práce: | Majerechová, Romana |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Motlová, Veronika |
Oponenti práce: | Lukeš Rybanská, Ivana |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem této bakalářské práce je zhodnotit program Mentoring Advanced, zjistit zda a v jaké míře ovlivňuje osobní rozvoj jeho účastníků a navrhnout změny. Výsledkem je vyhodnocení, zda má smysl v projektu pokračovat a jak ho případně vylepšit. Porovnávány jsou odpovědi jednotlivých mentees, jež byly získány před zahájením programu Mentoring Advanced a po jeho ukončení. Data jsou sbírány formou rozhovorů a dotazníků a jsou vyhodnocovány pomocí interpretativní fenomenologické analýzy a metody otevřeného kódování. Výsledky práce jsou porovnány s mentoringovým programem organizace AIESEC a mentoringem DoToho!. Byly stanoveny 3 hypotézy, z nichž se 2 potvrdily. Výsledkem je doporučení pokračovat s programem i v dalších letech a součástí vyhodnocení jsou i navrhované změny. |
Klíčová slova: | mentoring; mentee; mentor; osobní rozvoj; vysokoškolští studenti; studenti VŠE |
Název práce: | The impact of the Mentoring Advanced programme on the personal development of its participants |
---|---|
Autor(ka) práce: | Majerechová, Romana |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Motlová, Veronika |
Oponenti práce: | Lukeš Rybanská, Ivana |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The aim of this bachelor thesis is to evaluate the Mentoring Advanced programme, to find out whether and how much it influences the personal development of its participants, and also to suggest changes. The result is an evaluation of whether it is reasonable to continue the project or not, and eventually, how to make improvements. Mentees' responses were collected before and after the Mentoring Advanced program and subsequently compared. Data are collected through interviews and questionnaires and are evaluated using interpretative phenomenological analysis and open coding methods. The results are compared with the AIESEC mentoring programme and the DoToho! mentoring programme. Three hypotheses were established, 2 of which were confirmed. As a result, a recommendation is made to continue with the programme in future years and suggested changes are included in the evaluation. |
Klíčová slova: | personal development; university students; VŠE students; mentoring; mentee; mentor |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Podniková ekonomika a management |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta podnikohospodářská |
Katedra: | Katedra manažerské psychologie a sociologie |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 13. 10. 2021 |
---|---|
Datum podání práce: | 15. 5. 2023 |
Datum obhajoby: | 12. 6. 2023 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/78309/podrobnosti |