Návrh komunikační strategie Ministerstva zahraničních věcí České republiky

Název práce: Návrh komunikační strategie Ministerstva zahraničních věcí České republiky
Autor(ka) práce: Lekešová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je navržení komunikační strategie pro Ministerstvo zahraničních věcí České republiky, která má vést k zefektivnění komunikace s veřejností, zlepšení image ministerstva a zvýšení návštěvnosti komunikačních kanálů. V teoretické části práce je interpretován význam a specifika komunikační strategie ve veřejné správě. Náplní praktické části je obsahová analýza dosavadní komunikace ministerstva v online prostředí, expertní rozhovory a benchmarking. Jako příklad dobré praxe slouží komunikační strategie Ministerstva zahraničních věcí Velké Británie. Vlastní dotazníkové šetření se zabývalo hodnocením komunikace MZV ČR na sociálních sítích a webových stránkách z pohledu českých občanů. Na základě dat MML-TGI byly vymezeny 3 cílové segmenty na Facebooku, Twitteru a webových stránkách MZV ČR, jejichž charakteristiky reflektuje navržená komunikační strategie.
Klíčová slova: Komunikační strategie; komunikační kanály; segmentace; veřejný sektor
Název práce: Draft communication strategy for the Ministry of Foreign Affairs of the Czech Republic
Autor(ka) práce: Lekešová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the diploma thesis is to design a communication strategy for the Ministry of Foreign Affairs of the Czech Republic to achieve more efficient communication with the public, improve the image of the ministry and increase traffic to communication channels. The theoretical part of the thesis interprets the meaning and specifics of communication strategy in public administration. The practical part of the work is devoted to the content analysis of the current online communication of the Ministry, expert interviews and benchmarking. The Foreign, Commonwealth and Development Office communication strategy serve as example of good practice. The questionnaire survey itself dealt with the evaluation of the communication of the Ministry of Foreign Affairs of the Czech Republic on social networks and website from the point of view of Czech citizens. Based on the MML-TGI data, 3 target segments were defined on Facebook, Twitter and the website of the Ministry of Foreign Affairs of the Czech Republic, the characteristics of which are reflected in the proposed communication strategy.
Klíčová slova: Communication strategy; communication channels; segmentation; public sector

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2021
Datum podání práce: 11. 5. 2022
Datum obhajoby: 8. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77389/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: