Trend v digitálním marketingu

Název práce: Trends in Digital Marketing
Autor(ka) práce: Tantsiura, Anastasiia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This paper examines the current level of development and use of virtual reality as a marketing tool, as well as considers the successful implementation of technologies in modern marketing strategies. The main objective of my research is to identify existing cases of using virtual and augment reality in modern marketing strategies. The secondary objective of the thesis was to analyze existing obstacles for implementation virtual reality technology in daily life of agency's and development companies. In the master work, I used such methods as: primary research, analysis of the received data observations, surveys, secondary research, literature review, case study, statistical analysis, content analysis.
Klíčová slova: VR; AR; Marketing strategy
Název práce: Trend v digitálním marketingu
Autor(ka) práce: Tantsiura, Anastasiia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tento příspěvek zkoumá současnou úroveň rozvoje a využití virtuální reality jako marketingového nástroje a také se zabývá úspěšnou implementací technologií do moderních marketingových strategií. Hlavním cílem mého výzkumu je identifikovat existující případy využití virtuální a augment reality v moderních marketingových strategiích. Sekundárním cílem práce bylo analyzovat existující překážky pro implementaci technologie virtuální reality v každodenním životě agenturních a developerských společností. V diplomové práci jsem použil takové metody jako: primární výzkum, analýza získaných pozorování dat, průzkumy, sekundární výzkum, přehled literatury, případová studie, statistická analýza, obsahová analýza
Klíčová slova: VR; AR; Marketingová strategie

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 5. 2021
Datum podání práce: 24. 6. 2022
Datum obhajoby: 5. 9. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76968/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: