Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii

Název práce: Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Autor(ka) práce: Slavíková, Iveta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Šimůnková, Klára
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je založená na poznávání nejnovějších konceptů marketingové teorie a jejich využití managementem gastronomického podniku v prostředí online komunity. Cílem práce je zanalyzovat současnou roli sociálních sítí, word-of-mouth marketingu, networks of desire a míru pronikání hybridních praktik zákazníků (sharing, streaming, following, selfcommodification) v propagaci gastronomického podniku. Výzkumným vzorkem jsou členové komunity, která se zaměřuje na sdílení receptů asijské kuchyně. Na základě kvalitativního výzkumu, metodou nepřímého pozorování a polostrukturovaných rozhovorů se formují doporučení, kterými by se mohly gastronomické podniky řídit při propagaci ve vybrané komunitě.
Klíčová slova: word-of-mouth; netnografie; gastronomie; sociální sítě; sítě touhy
Název práce: Social networks and the role of "word-of-mouth" marketing in gastronomy
Autor(ka) práce: Slavíková, Iveta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Šimůnková, Klára
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is based on learnings on the latest concepts of marketing theory and their usage by the management of a gastronomic enterprise in an online community. The aim of this work is to analyze the current role of social networks, word-of-mouth marketing, networks of desire and the degree of penetration of hybrid customer practices (sharing, streaming, following, selfcommodification) in the promotion of the gastronomic enterprise. The research sample consists of members of a community focused on Asian cuisine recipes sharing. Based on qualitative research, the method of indirect observation and semi-structured interviews, recommendations are formed. These may be followed by gastronomic enterprises when promoting in selected community.
Klíčová slova: word-of-mouth; netnography; gastronomy; social networks; networks of desire

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 3. 2019
Datum podání práce: 26. 6. 2022
Datum obhajoby: 24. 8. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69220/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: