Uvedení vybraného produktu na zahraniční trh
Název práce: | Uvedení vybraného produktu na zahraniční trh |
---|---|
Autor(ka) práce: | Hoznour, Šimon |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Maryška, Miloš |
Oponenti práce: | Sopko, Stanislav |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Sázkové prostředí se přechodem do online prostoru stalo vždy dostupnou zábavou, která se stále snaží najít nové způsoby a příležitosti, jak zákazníky zabavit. Jedním z nových sportovních odvětví jsou eSporty a Cybersporty. Jedná se o sporty, které se hrají na počítači a postupně mizí jejich stigmatizace a roste jejich popularita. Společnostem nezbývá než na tyto nové sporty agilně reagovat a připravit jejich sekce. Práce se zabývá tím, jak takovou sekci vytvořit s výrazným ohledem na uživatele/zákazníka jako nejdůležitějšího konzumenta obsahu, jelikož uživatelská přívětivost je ve vysoce konkurenčním sázkovém prostředí důležitá konkurenční výhoda. Hlavním zaměřením je představení postupů a myšlenkových rámců, jak uživatelský pohled dostat do celého cyklu tvorby produktu a následně poznatky aplikovat na samotný produkt v části realizace. |
Klíčová slova: | Sázení; Designový proces; Uživatelské persony; Produkt; User centric approach; eSport; User stories; Měření |
Název práce: | Launch of a selected product on a foreign market |
---|---|
Autor(ka) práce: | Hoznour, Šimon |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Maryška, Miloš |
Oponenti práce: | Sopko, Stanislav |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | After move into the online space, betting has become an always-available entertainment that is always looking for new ways and opportunities to entertain customers. One of the new sports industries is eSports and Cybersports. These are sports that are played on computers and are gradually losing their stigma and growing in popularity. Companies have no choice but to react agilely to these new sports and their respective sections. This paper explores how to create such a section with a strong focus on the user/customer as the most important consumer of content, as user-friendliness is an important competitive advantage in a highly competitive betting environment. The main focus is to introduce the processes and thought frameworks to bring the user perspective into the entire product development cycle and then apply the insights to the product itself in the implementation section. |
Klíčová slova: | user centric approach; Product; eSport; betting; design process; user personas; user stories; measurement |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Podniková informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 2. 2. 2021 |
---|---|
Datum podání práce: | 30. 6. 2022 |
Datum obhajoby: | 5. 9. 2022 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/77292/podrobnosti |