Parametry rozhodování při nákupu Apple IOT řešení

Název práce: Parametry rozhodování při nákupu Apple IOT řešení
Autor(ka) práce: Šuran, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Gála, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá rozhodovacími procesy spojenými s nákupem a implementací řešení Apple v oblasti internetu věcí (IoT) v českém kontextu. Práce prozkoumává, jaký vliv má značka Apple na rozhodování spotřebitelů v oblasti chytrých domácností, a srovnává jej s konkurenčními technologiemi. Hlavním cílem je analyzování faktorů, které ovlivňují uživatele při volbě mezi Apple a jinými poskytovateli IoT řešení. Tato analýza je podpořena výzkumem, který hodnotí vnímání a přijetí technologií Apple IoT v domácnostech. Přestože Apple nabízí integraci a zabezpečení, cena a do jisté míry omezená kompatibilita s produkty jiných značek mohou spotřebitele odrazovat. Práce navrhuje strategie pro zvýšení povědomí o výhodách Apple IoT řešení a zlepšení jeho tržního přijetí v České republice.
Klíčová slova: IoT zařízení; Internet věcí; Apple Domácnost; Kompatibilita; Chytrá domácnost; Strategický marketing
Název práce: Communication of IoT solution to Apple Inc
Autor(ka) práce: Šuran, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Gála, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis addresses the decision-making processes associated with purchasing and implementing Apple's Internet of Things (IoT) solutions within the Czech context. The study explores how the Apple brand influences consumer decisions in the area of smart homes and compares it to competing technologies. The main objective is to analyze the factors that affect users' choices between Apple and other IoT solution providers. This analysis is supported by research evaluating the perception and adoption of Apple IoT technologies in households. Although Apple offers integration and security, its price and to some extent limited compatibility with products from other brands may deter consumers. The thesis proposes strategies to increase awareness of the benefits of Apple IoT solutions and improve their market adoption in the Czech Republic.
Klíčová slova: Internet of Things; IoT Devices; Apple HomeKit; smart home; compatibility; strategic marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Podniková informatika
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 3. 2022
Datum podání práce: 29. 4. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: