Efektivita obchodního modelu dceřiné firmy nadnárodního koncernu

Název práce: Efektivita obchodního modelu dceřiné firmy nadnárodního koncernu
Autor(ka) práce: Sitčuk, Arina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje části obchodního modelu dceřiné firmy nadnárodního koncernu (společnosti XY), a to partner managementu. Partner management v pojetí této práce je specifickým oddělením spadajícím pod oddělení prodejů a odpovídajícím za nepřímý distribuční kanál a řízení vztahů s partnery v B2B prostředí. Navíc působí v oblasti průmyslu, která se může významně lišit například od oblasti služeb, či retailu. Autorka hodnotí vnitřní i vnější nastavení partner managementu české dceřiné firmy a porovnává ho s dceřinými firmami společnosti XY v jiných zemích. Podle zjištění je následně hodnocena efektivita daného obchodního modelu zkoumané firmy.
Klíčová slova: řízení vztahů s partnery; obchodní model ; partner management; nepřímá distribuce; B2B prodej
Název práce: Effectiveness of the business model of a subsidiary of a multinational corporation
Autor(ka) práce: Sitčuk, Arina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on a part of the business model of a subsidiary of a multinational corporation (company XY), namely partner management. Partner management in the concept of this thesis is a specific department falling under the sales department and responsible for the indirect distribution channel and partner relationships management in a B2B environment. In addition, it operates in industrial sector which may differ significantly from, for example, the service or retail sector. The author evaluates the internal and external setup of the partner management of the Czech subsidiary and compares it with company XY's subsidiaries in other countries. Based on the findings the effectiveness of the business model of the firm under study is then evaluated.
Klíčová slova: partner management; partner relationships management; business model; indirect distribution; B2B sales

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 8. 2021
Datum podání práce: 5. 12. 2022
Datum obhajoby: 11. 1. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77574/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: