Kompletní technologický a ekonomický návrh a vydání idle (incremental/klikací) mobilní hry ve frameworku Unity
Název práce: | Kompletní technologický a ekonomický návrh a vydání idle (incremental/klikací) mobilní hry ve frameworku Unity |
---|---|
Autor(ka) práce: | Michálek, Richard |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Bruckner, Tomáš |
Oponenti práce: | Vencovský, Filip |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Práce se zabývá vytvořením 2D, mobilní, klikací idle hry pro platformu Android v herním frameworku Unity. Práce je dělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část práce pojednává o vysvětlení základních pojmů práce, tvorbě prvotního hrubého konceptu hry, detailní analýze podobných vydaných her, analýze monetizačních nástrojů mobilních her a analýze platformy Google Play. Část je zakončena tvorbou návrhu hry na základě veškerých získaných informací z analýz. Praktická část práce popisuje detailně popsaný průběh vývoje a vydání hry. Součástí popisu vývoje hry je popis vybraných vývojových nástrojů, tvorba grafiky hry od základů, prozkoumání matematiky za idle hrami a implementace s názornými ukázkami a vysvětlenými postupy všech částí hry. Závěr práce vyobrazuje testování hry za pomoci několika testerů a její následné vydání na platformu Google Play. |
Klíčová slova: | hra; idle; Android; Google Play; Unity |
Název práce: | Complete technological and economic design and release of an idle (incremental/clicker) mobile game in the Unity framework |
---|---|
Autor(ka) práce: | Michálek, Richard |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Bruckner, Tomáš |
Oponenti práce: | Vencovský, Filip |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The thesis describes the creation of a 2D, mobile, clicker idle game for the Android platform in the Unity game framework. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part of the thesis describes the basic concepts of the thesis, creation of initial rough concept of the game, detailed analysis of similar released games, analysis of mobile game monetization tools, and analysis of Google Play platform. The section concludes with the creation of a game design based on all the information gathered from the analyses. The practical part of the thesis describes in detail the progress of the development and release of the game. The description of the game development includes an explanation of the selected development tools, the creation of the game graphics from the ground up, an exploration of the mathematics behind idle games, and the implementation with illustrative demonstrations and explained procedures of all parts of the game. The conclusion of the thesis depicts the testing of the game with the help of several testers and its subsequent release on the Google Play platform. |
Klíčová slova: | game; idle; Unity; Android; Google Play |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 1. 6. 2022 |
---|---|
Datum podání práce: | 8. 12. 2022 |
Datum obhajoby: | 31. 1. 2023 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/81822/podrobnosti |