Dopad pandemie Covid 19 na on-line nákup potravin na českém trhu

Název práce: Dopad pandemie Covid 19 na on-line nákup potravin na českém trhu
Autor(ka) práce: Veselá, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu dopadů pandemie COVID-19 na nákupní chování spotřebitelů na českém trhu a na základě analýzy stávající marketingové komunikace tří e-shopů se zaměřením na sortiment potravin formulovat konkrétní návrhy a doporučení. Za účelem splnění tohoto cíle byla provedena literární rešerše, analýza současné marketingové komunikace e-shopů Rohlík, Košík a iTesco a vlastní dotazníkové šetření. Z šetření vyplynulo mimo jiné to, že v důsledku pandemie COVID-19 se zvýšil počet zákazníků nakupujících potraviny přes internet. Každému e-shopu bylo doporučeno několik návrhů na vylepšení marketingové strategie.
Klíčová slova: dopady pandemie; e-commerce; chování spotřebitele; pandemie COVID-19; potraviny
Název práce: The impact of the COVID-19 pandemic on online grocery shopping on the Czech market
Autor(ka) práce: Veselá, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the impact of the COVID-19 pandemic on consumer purchasing behaviour on the Czech market and to formulate specific proposals and recommendations based on the analysis of the existing marketing communication of three e-shops with a focus on the food assortment. In order to achieve this objective, a literature research, an analysis of current marketing communication of the e-shops Rohlík, Košík and iTesco and a questionnaire survey were conducted. The survey revealed, among other things, that as a consequence of the COVID-19 pandemic, the number of customers buying groceries online has increased. Several suggestions were recommended to each e-shop to improve their marketing strategy.
Klíčová slova: impacts of the pandemic; e-commerce; consumer behavior; the COVID-19 pandemic; groceries

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 6. 2021
Datum podání práce: 8. 12. 2022
Datum obhajoby: 11. 1. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77190/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: