Konkurenceschopnost vybranných značek firmy Calzedonia Group na českém trhu

Název práce: Konkurenceschopnost vybranných značek firmy Calzedonia Group na českém trhu
Autor(ka) práce: Duong, Nguyet Hanh
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Na českém trhu působí mnoho retailových značek. Mezi ně patři i značky od italské společnosti Calzedonia Group, které nabízí svým zákazníkům punčochové zboží, spodní prádlo, plavky a další produkty. V práci se čtenáři blíže seznámí se značkami Calzedonia, Intimissimi a Tezenis a marketingovou strategií společnosti. Cílem práce je ohodnotit komunikaci a konkurenceschopnost společnosti a následně podat doporučení ke zlepšení těchto prvků. Součástí práce je vlastní kvantitativní výzkum ohledně image značek Calzedonia Group a analýza konkurence prostřednictvím Porterovy a SWOT analýzy.
Klíčová slova: retail marketing; konkurenceschopnost; public relations; image značky; Calzedonia Group
Název práce: Competitiveness of Calzedonia Group brands on the Czech market
Autor(ka) práce: Duong, Nguyet Hanh
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
We can find many retail brands on the Czech market. The brands of the Italian company Calzdeonia Group are among them. The company offers to its customers legwear, underwear, beachwear and other products. In this paper the readers are introduced to the brands Calzedonia, Intimissimi and Tezenis and the company's marketing strategy. The aim of this thesis is to evaluate the communication and the competitiveness of the company and subsequently make recommendations for the improvement of these elements. This paper includes own quantitative research regarding the image of Calzedonia Group brands and analysis of the competition by using Porter and SWOT analysis.
Klíčová slova: retail marketing; competitiveness; Calzedonia Group; public relations; brand image

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2021
Datum podání práce: 9. 12. 2022
Datum obhajoby: 11. 1. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77851/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: