Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty

Název práce: Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty
Autor(ka) práce: Klamrt, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Sihlovec, Dominik
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem maloobchodního řetězce v České republice. Konkrétně zkoumá marketingovou strategii společnosti Albert jakožto jednoho z největších hráčů na českém trhu. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii společnosti Albert, popsat nástroje které využívá a kriticky zhodnotit relevantnost zvolených marketingových nástrojů vůči cíleným zákaznickým segmentům. Teoretická část seznamuje čtenáře s tématikou marketingu a marketingové strategie a zasazuje ji do prostředí maloobchodu. Její přínos spočívá především v poskytnutí vědomostní základny pro komplexní pochopení části praktické. Praktická část čerpá z primárních a sekundárních dat. Pro sběr primárních dat je využito kvalitativních a kvantitativních výzkumných šetření. Zprvu je tato část věnována detailnímu poznání společnosti Albert a vymezení jejího postavení na trhu. Dále je za pomoci individuálních hloubkových rozhovorů zanalyzována marketingová strategie, zákaznické segmenty a zvolený marketingový mix. Pro účel naplnění cíle v podobě ověření relevantnosti zvolené marketingové strategie vůči zákaznickým segmentům je využito dotazníkové šetření realizované na zákaznících obchodního řetězce Albert. Poslední část praktické části tvoří syntéza dosavadních zjištění v podobě SWOT analýzy společnosti. Závěr práce shrnuje dosavadní výsledky a závěry práce.
Klíčová slova: Marketingová strategie; Maloobchod; Cílový segment; Zákazník; Korelace
Název práce: Options for Albert's marketing strategy and their correlation with customer segments
Autor(ka) práce: Klamrt, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Sihlovec, Dominik
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis focuses on the marketing of a retail chain in the Czech Republic. Specifically, it examines the marketing strategy of Albert as one of the largest players on the Czech market. The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of Albert, describe the tools it uses and critically evaluate the relevance of the chosen marketing tools to the targeted customer segments. The theoretical part introduces the reader to the topic of marketing and marketing strategy and situates it in the retail environment. Its main contribution is in providing a knowledge base for a comprehensive understanding of the practical part. The practical part is based on primary and secondary data. Qualitative and quantitative research surveys are used to collect primary data. At first, this section is devoted to a detailed understanding of Albert and defining its market position. Next, the marketing strategy, customer segments and the chosen marketing mix are analysed using individual in-depth interviews. In order to achieve the objective of verifying the relevance of the chosen marketing strategy to the customer segments, a questionnaire survey is used on customers of the Albert. The last part of the practical part is a synthesis of the findings in the form of a SWOT analysis of the company. The conclusion of the thesis summarizes the results and conclusions.
Klíčová slova: Customer; Correlation; Marketing strategy; Retailer; Target segment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 3. 2022
Datum podání práce: 13. 12. 2022
Datum obhajoby: 27. 1. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80194/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: