HR online marketing vybraného podniku

Název práce: HR online marketing vybraného podniku
Autor(ka) práce: Hrišová, Sandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca sa zameriava na HR online marketing, jeho marketingové nástroje a prínosy pre nábor zamestnancov. Hlavným cieľom tejto záverečnej práce je posúdiť využitie online marketingových nástrojov a zhodnotiť ich prínosy pre nábor zamestnancov vybraného podniku. V rámci teoretickej časti bola prevedená literárna rešerš dostupných zdrojov a vedeckých článkov, ktoré predstavujú koncept HR marketingu a identifikujú nástroje využívané v rámci HR marketingu v online prostredí. Táto časť práce je zároveň teoretickým podkladom pre spracovanie a uskutočnené analýzy v praktickej časti práce a v jej závere je popísaná metodológia výskumu. Následná empirická časť pozostáva z analýzy dostupných sekundárnych zdrojov konkurencie, analýzy interných dát vybraného podniku a taktiež primárneho kvalitatívneho výskumu pozostávajúceho z hĺbkových rozhovorov so zamestnancami firmy, kde výskumný súbor tvorilo 8 respondentov. Okrem tohto je praktická časť doplnené o vyhodnotenie výskumných otázok, zhodnotenie prínosov a limitácií výskumu či návrhy odporúčaní pre vybranú spoločnosť.
Klíčová slova: HR online marketing; sociálne siete; kariérny web
Název práce: HR online marketing vybraného podniku
Autor(ka) práce: Hrišová, Sandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zaměřuje na HR online marketing, jeho marketingové nástroje a přínosy pro nábor zaměstnanců. Hlavním cílem této závěrečné práce je posoudit využití online marketingových nástrojů a zhodnotit jejich přínosy pro nábor zaměstnanců vybraného podniku. V rámci teoretické části byla provedena literární rešerše dostupných zdrojů a vědeckých článků, které představují koncept HR marketingu a identifikují nástroje využívané v rámci HR marketingu v online prostředí. Tato část práce je zároveň teoretickým podkladem pro zpracování a provedené analýzy v praktické části práce a v jejím závěru je popsána metodologie výzkumu. Následná empirická část sestává z analýzy dostupných sekundárních zdrojů konkurence, analýzy interních dat vybraného podniku a také primárního kvalitativního výzkumu sestávajícího z hloubkových rozhovorů se zaměstnanci firmy, kde výzkumný soubor tvořilo 8 respondentů. Kromě toho je praktická část doplněné o vyhodnocení výzkumných otázek, zhodnocení přínosů a limitací výzkumu či návrhy doporučení pro vybranou společnost.
Klíčová slova: Sociální sítě; Kariérní web; HR online marketing
Název práce: HR online marketing of the selected company
Autor(ka) práce: Hrišová, Sandra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This diploma thesis focuses on HR online marketing, its marketing tools and benefits for employee recruitment. The main goal of this final thesis is to assess the use of online marketing tools and evaluate their benefits for the recruitment of employees of the selected company. As part of the theoretical part, a literature search of available sources and scientific articles was carried out, which present the concept of HR marketing and identify the tools used in HR marketing in the online environment. This part of the work is also the theoretical basis for the processing and analyzes carried out in the practical part of the work, and the research methodology is described in its conclusion. The subsequent empirical part consists of an analysis of available secondary sources of competition, an analysis of internal data of the selected company, and also primary qualitative research consisting of in-depth interviews with company employees, where the research group consisted of 8 respondents. In addition to this, the practical part is supplemented by an evaluation of research questions, an evaluation of the benefits and limitations of the research, or proposals for recommendations for the selected company.
Klíčová slova: career website; social media; HR online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 1. 2022
Datum podání práce: 14. 12. 2022
Datum obhajoby: 27. 1. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80564/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: