Interní komunikace a její vliv na firemní kulturu

Název práce: Interní komunikace a její vliv na firemní kulturu
Autor(ka) práce: Forberger, Dennis
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Nový, Ivan
Oponenti práce: Soukupová, Nikola
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem předkládané práce je interní komunikace a její vliv na firemní kulturu. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na firemní kulturu coby "hnací motor" výkonnosti pracovníků, následuje část věnována interní komunikaci. V praktické části práce je popsána interní komunikaci vybraného automobilového závodu. Cílem práce je nejprve analyzovat současný stav interní komunikace firmy a následně identifikovat možné bariéry a nedostatky v interní komunikaci uplatňované v pracovním prostředí ve vybrané firmě a na základě zjištěných skutečností případně prezentovat konkrétní doporučení pro zlepšení nežádoucího stavu. V návrhové části práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení kvality podnikové kultury.
Klíčová slova: Firemní kultura; interní komunikace; nástroje komunikace; automobilový závod; proces komunikace
Název práce: Internal communication and its influence on company culture
Autor(ka) práce: Forberger, Dennis
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Nový, Ivan
Oponenti práce: Soukupová, Nikola
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of the presented work is internal communication and its influence on company culture. The theoretical part of the work first focuses on corporate culture as the "driving engine" of employee performance, followed by the part dedicated to internal communication. In the practical part of the work, the internal communication of the selected automobile plant is described. The goal of the work is to first analyze the current state of the company's internal communication and then identify possible barriers and deficiencies in internal communication applied in the working environment in the selected company and, based on the facts found, possibly present specific recommendations for improving the undesirable state. Proposals for improving the quality of corporate culture are presented in the design part of the work.
Klíčová slova: communication tools; automobile plant; communication process; internal communication; Corporate culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 3. 2022
Datum podání práce: 14. 5. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80274/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: