Analýza online marketingu internetového obchodu

Název práce: Analýza online marketingu internetového obchodu
Autor(ka) práce: Do Duc, Hieu
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Bartoš, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz zhodnotit současný stav online marketingových kanálů vybraného internetového obchodu a vytvořit na jejich základě konkrétní návrhy na zlepšení online marketingové komunikace. Implementace navržených doporučení v důsledku zlepší celkovou kvalitu online marketingových kanálů. Konkrétněji je vyhodnocen stav webových stránek a jeho návštěvnosti i ve srovnání s konkurencí. Dále je vypracována klasifikační analýza klíčových slov, optimalizace vyhledatelnosti, analýza reklamního systému Google Ads a také e-mailingové komunikace.
Klíčová slova: e-mailing; Google Ads; optimalizace nalezitelnosti; webová analytika; online marketing
Název práce: Digital marketing channels analysis of an online store
Autor(ka) práce: Do Duc, Hieu
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Bartoš, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to evaluate the current state of online marketing channels of the selected online store and to make specific recommendations for their improvement. The implementation of the proposed recommendations will ultimately improve the overall quality of online marketing communication. This thesis pays attention to the quality of the website and its traffic, which is compared with its competitors. The additional chapters focus on keyword analysis, search engine optimization, Google Ads platform analysis, as well as e-mail communication.
Klíčová slova: Google Ads; e-mailing; digital marketing; search engine optimization; web analytics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2021
Datum podání práce: 14. 12. 2022
Datum obhajoby: 26. 1. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77481/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: