Jazyková vybavenost učitelů ZŠ a SŠ v Českých Budějovicích
Název práce: | Jazyková vybavenost učitelů ZŠ a SŠ v Českých Budějovicích |
---|---|
Autor(ka) práce: | Ševečková, Tereza |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Polívková, Jana |
Oponenti práce: | Bartošová Vrbová, Marta |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem bakalářské práce bylo porovnat jazykovou vybavenost učitelů na základ-ních a středních školách v Českých Budějovicích. Teoretická část sumarizuje historii výuky cizích jazyků a jednotlivé metody, které lze ve výuce cizích jazyků použít. Dále je v teoretické části zahrnuto pregraduální a postgraduální vzdělá-vání učitelů cizích jazyků a rovněž management ve školách, tj. school a classro-om management. V praktické části jsou obsaženy výsledky kvantitativního vý-zkumu, který byl proveden na vybraných základních a středních školách v Českých Budějovicích. Na základě analýzy dat jsou v této části prezentovány výsledky dotazníkového šetření a jsou navrhována možná řešení. Závěr shrnuje dosažené výsledky a navrhuje témata k dalšímu zkoumání. |
Klíčová slova: | kvalifikace učitelů; management ve školách; učitel cizích jazyků; metody výuky cizích jazyků; úroveň jazykových znalostí |
Název práce: | Language skills of primary and secondary school teachers in České Budějovice |
---|---|
Autor(ka) práce: | Ševečková, Tereza |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Polívková, Jana |
Oponenti práce: | Bartošová Vrbová, Marta |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The aim of the bachelor thesis was to compare the language skills of teachers in primary and secondary schools in České Budějovice. The theoretical part summarizes the history of foreign language teaching and the different methods that can be used in foreign language teaching. Furthermore, the theoretical part covers undergraduate and postgraduate education of foreign language teachers as well as management in schools, i.e. school and classroom management. The practical part contains the results of a quantitative research conducted in selected primary and secondary schools in České Budějovice. Based on the data analysis, the results of the questionnaire survey are presented in this part and possible solutions are proposed. The conclusion summarizes the results and suggests topics for further research. |
Klíčová slova: | teacher of foreign languages; methods of teaching foreign languages; level of language proficiency; qualification of teachers; school management |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Management |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta managementu |
Katedra: | Katedra společenských věd |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 6. 4. 2022 |
---|---|
Datum podání práce: | 14. 4. 2023 |
Datum obhajoby: | 8. 6. 2023 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/80466/podrobnosti |