Fashion management

Název práce: Fashion management
Autor(ka) práce: Hanzelová, Rebeka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca sa zameriava na problematiku Fashion manažmentu a analyzuje charakteristiky troch hlavných módnych segmentov: Haute couture, Prémiové značky a Fast fashion. Práca sa venuje popisu týchto segmentov a ich postaveniu na trhu. Ďalej sa zaoberá rôznymi formami komunikácie v rámci týchto segmentov a špecifikami marketingových stratégií.
Klíčová slova: Fashion; Fast Fashion; Komunikácia; Stratégia; Marketing; Fashion management; Móda; Haute Couture
Název práce: Fashion management
Autor(ka) práce: Hanzelová, Rebeka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku Fashion managementu a analyzuje charakteristiky tří hlavních módních segmentů: Haute couture, Prémiové značky a Fast fashion. Práce se věnuje popisu těchto segmentů a jejich postavení na trhu. Dále se zabývá různými formami komunikace v rámci těchto segmentů a specifiky marketingových strategií.
Klíčová slova: Fashion management; Fast Fashion; Komunikace; Strategie; Fashion; Móda; Haute Couture; Marketing
Název práce: Fashion management
Autor(ka) práce: Hanzelová, Rebeka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor's thesis focuses on the issue of Fashion management and analyzes the characteristics of three main fashion segments: Haute couture, Premium brands and Fast fashion. This work is devoted to the description of these segments and their position in the market. It also deals with different forms of communication within these segments and the specifics of marketing strategies.
Klíčová slova: Fashion management; Fashion ; Haute Couture; Fast Fashion; Strategy; Marketing; Communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 5. 2022
Datum podání práce: 27. 4. 2023
Datum obhajoby: 2. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80731/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: