Strategie růstu společnosti S-ABROAD

Název práce: Growth strategy of S-ABROAD company
Autor(ka) práce: Khamidullin, Ramil
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Semenenko, Vadim
Oponenti práce: Zezula, Jakub
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Studying business has been important for a long time, researchers try to figure out the ways of conducting business to make it profitable and scalable. Nevertheless, nowadays a large proportion of businesses close because they do not achieve profitability. On the other hand, profitable businesses often cannot continue growing as their business models are not scalable. They do not understand the ways of expanding and continue working with the same number of clients and work. In this paper the main focus will be paid to the importance of business strategy for new businesses and the scaling strategies that should be developed to grow existing business. As the majority of companies have similar problems, finding patterns in mistakes in developing strategies will be useful for future projects. Moreover, in this paper will be considered an example of S- abroad company. It is a young company based in Kazakhstan that provides services to future students in obtaining education abroad. Growing opportunities and future development for S- abroad company will be figured out.
Klíčová slova: Business strategy; Strategic developing; Scaling model; Growing business; Expansion strategy
Název práce: Strategie růstu společnosti S-ABROAD
Autor(ka) práce: Khamidullin, Ramil
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Semenenko, Vadim
Oponenti práce: Zezula, Jakub
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Studium obchodu bylo důležité už dlouhou dobu, výzkumníci se snaží najít způsoby, jak vést podnikání tak, aby bylo ziskové a škálovatelné. Nicméně v dnešní době velké procento podniků končí, protože nedosáhnou ziskovosti. Na druhé straně ziskové podniky často nemohou nadále růst, protože jejich obchodní modely nejsou škálovatelné. Nedočítají se způsobů rozšiřování a pokračují v práci se stejným počtem klientů a pracovníků. V této práci se bude hlavně zaměřovat na důležitost obchodní strategie pro nové podniky a na škálovací strategie, které by měly být vyvinuty k růstu stávajících podniků. Jelikož většina společností má podobné problémy, hledání vzorců v chybách při vývoji strategií bude užitečné pro budoucí projekty. Kromě toho bude v této práci zvažován příklad společnosti S-abroad. Je to mladá společnost se sídlem v Kazachstánu, která poskytuje služby budoucím studentům při získávání vzdělání v zahraničí. Budou hledány příležitosti k růstu a budoucímu rozvoji společnosti S-abroad.
Klíčová slova: Obchodní strategie; Škálovací model; Strategicky rozvoj; Strategie expanze; Rostoucí podnikání

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2022
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 30. 5. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81859/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: