Marketingová strategie značky HUGO BOSS na českém trhu a návrhy na její vylepšení

Název práce: Marketingová strategie značky HUGO BOSS na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Autor(ka) práce: Nguyenová, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem předkládané práce je provést analýzu stávající marketingové strategie značky HUGO BOSS a s využitím vlastního výzkumu vedeného formou dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro její zlepšení. První oddíl práce seznamuje čtenáře s teoretickými základy marketingu, jako jsou marketingový mix, komerční komunikace, SWOT analýza, marketingové strategie, role značky v marketingu a marketingový výzkum trhu. Druhý oddíl je zaměřen na praktickou aplikaci uvedených analýz a výsledků dotazníkového šetření. Tímto se rozumí předložení návrhů a doporučení, jež by značka HUGO BOSS mohla v budoucnu využít.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; konkurenční analýza; HUGO BOSS; marketingový výzkum
Název práce: Marketing strategy of the HUGO BOSS brand on the Czech market
Autor(ka) práce: Nguyenová, Alena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyse the current marketing strategy of the HUGO BOSS brand and to propose recommendations for its improvement using marketing research in the form of a questionnaire survey. The first section of the thesis introduces the reader to the theoretical foundations of marketing, such as marketing mix, commercial communication, SWOT analysis, marketing strategies, the role of the brand in marketing and market research. The second section focuses on the practical application of these analyses and the results of the questionnaire survey. This means putting forward suggestions and recommendations that the HUGO BOSS brand could use in the future.
Klíčová slova: marketing strategy; marketing mix; SWOT analysis; marketing research; HUGO BOSS

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 9. 2022
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81377/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: