Analýza marketingové strategie společnosti Lidl a návrh na její vylepšení

Název práce: Analýza marketingové strategie společnosti Lidl a návrh na její vylepšení
Autor(ka) práce: Bránková, Denisa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení stávající marketingové strategie společnosti Lidl a navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové strategie do budoucna. První část se bude zabývat teoretickými základy marketingu, marketingovým mixem v retailu, strategií a výzkumem. Druhá část se bude věnovat společnosti Lidl, a to zejména v České republice, konkrétně činností, marketingovou strategií a konkurencí. Třetí část se bude zaobírat vlastním výzkumem, a to dotazníkovým šetřením, které bude znázorněno za pomoci grafů a bude zde i SWOT analýza a návrhy a doporučení.
Klíčová slova: Lidl; SWOT analýza; maloobchod; marketingový mix; marketingová strategie; marketing
Název práce: Analysis of Lidl's marketing strategy and proposal for its improvement
Autor(ka) práce: Bránková, Denisa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of the thesis is evaluation of the current marketing strategy of Lidl and proposal of recommendations for improving the marketing strategy in the future. The first part will deal with the theoretical foundations of marketing, marketing mix in retail, strategy and research. The second part will be devoted to Lidl, especially in the Czech Republic, specifically activities, marketing strategy and competitors. The third part will be about my own research, namely a questionnaire survey, which will be shown with the help of graphs and there will also be SWOT analysis and my own suggestions and recommendations.
Klíčová slova: Lidl; marketing strategy; marketing mix; SWOT analysis; retail; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 6. 2022
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81034/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: