Posílení postavení konkrétní výzkumné společnosti na trhu

Název práce: Posílení postavení konkrétní výzkumné společnosti na trhu
Autor(ka) práce: Hralová, Kristina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá výzkumem trhu, budováním vztahů se zákazníky a s tím související komunikací na B2B trhu. Cílem práce je zhodnotit možnosti posílení postavení dané výzkumné společnosti na trhu a navrhnout konkrétní kroky k její revitalizaci, a to pomocí analýzy obchodní činnosti v minulosti, stejně jako zhodnocení současných příležitostí k rozvíjení a obchodní činnosti firmy. Praktická část práce je věnována analýze konkurence a aktuální situaci trhu výzkumu trhu v České republice a částečně i v zahraničí. Tato část práce je doplněna o informace získané z expertního hloubkového rozhovoru.
Klíčová slova: výzkum trhu; vztahy se zákazníky; marketing vztahů; marketingová komunikace; B2B trh; proces výzkumu trhu
Název práce: Strengthening the market position of a specific research company
Autor(ka) práce: Hralová, Kristina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master’s thesis addresses the topic of market research, building customer relationships and related communication in the B2B market. The aim of the thesis is to evaluate the possibilities of strengthening the position of the research company in the market and to propose concrete steps for its revitalization, by analyzing the business activities in the past, as well as evaluating the current opportunities for the development and business activities of the company. The practical part of the thesis is devoted to the analysis of the competition and the overall market of market research in the Czech Republic and partly abroad.
Klíčová slova: market research; customer relations; relationship marketing; market research process; marketing communication; B2B market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 9. 2022
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 31. 5. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80871/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: