Market entry of German fashion brand into the Netherlands

Název práce: Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Autor(ka) práce: Fleischer, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Křenková, Eva
Oponenti práce: Černá, Iveta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The purpose of this bachelor’s thesis is the selection of an appropriate market entry mode for a company that is not yet operating in a foreign market. Specifically, the market entry of a German sustainable fashion brand Vārm into the Netherlands. The theoretical part is based on research of academic publications. The acquired knowledge will be summarized and used as a basis for the practical part. The practical part will use the obtained theoretical knowledge and secondary data from public databases for the market analysis of the Dutch sustainable fashion market. These findings will be concluded in the PESTLE, Porter’s five forces, and SWOT analysis. Based on all the obtained information, the market situation for the fashion industry in the Netherlands will be assessed, and the right entry mode will be selected.  
Klíčová slova: Sustainable fashion; CSR; Market entry
Název práce: Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Autor(ka) práce: Fleischer, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Křenková, Eva
Oponenti práce: Černá, Iveta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je výběr vhodného způsobu vstupu na trh pro společnost, která dosud nepůsobí na zahraničním trhu. Konkrétně vstup německé udržitelné módní značky Vārm na trh do Nizozemska. Teoretická část je založena na rešerši odborných publikací. Získané poznatky budou shrnuty a použity jako základ pro praktickou část. Praktická část využije získané teoretické poznatky a sekundární data z veřejných databází pro tržní analýzu nizozemského trhu udržitelné módy. Tato zjištění budou uzavřena v analýze PESTLE, Porterových pěti sil a SWOT. Na základě všech získaných informací bude posouzena situace na trhu pro módní průmysl v Nizozemsku a bude vybrán správný vstupní režim.
Klíčová slova: Sustainable fashion; CSR; Market entry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 5. 2022
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 6. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80687/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: