Uvedení nového výrobku firmy Škoda Auto na trh

Název práce: Uvedení nového výrobku firmy Škoda Auto na trh
Autor(ka) práce: Rykr, Dominik
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje zhodnocení marketingové strategie uvedení nového výrobku firmy Škoda auto na trh. Konkrétně je zaměřena na produktovou řadu Kodiaq a její vydání na tchajwanském trhu. Práce je strukturována do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou přiblíženy nezbytné poznatky z oblasti marketingu, ze kterých následně vychází praktická část. Praktická část se nejprve věnuje představení firmy, následně posuzuje zvolený trh spolu s produktem a závěrem představuje zhodnocení a návrh na zlepšení aplikovatelný pro budoucí produkty.
Klíčová slova: cena; distribuce; komunikace; marketing; marketingový mix; PEST analýza; produkt; uvedení nového výrobku na trh
Název práce: Launch of a new Škoda Auto product on the market
Autor(ka) práce: Rykr, Dominik
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is aimed at evaluating the marketing strategy for the introduction of new product from Škoda Auto to a selected market. Specifically, it analyses the Kodiaq product line and its introduction to the Taiwanese market. The thesis is structured into two sections, theoretical and practical. The theoretical section explains and defines necessary marketing concepts, that are later used in the practical section. The practical section initially introduces the company, then it evaluates the selected market together with the product and in the end provides a conclusion followed by a recommendation for future product launches.
Klíčová slova: communication; distribution; marketing; price; marketing mix; new product launch; PEST analysis; product

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2021
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 2. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77845/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: