Optimalizace a monetizace procesu zákaznického servisu

Název práce: Optimalizace a monetizace procesu zákaznického servisu
Autor(ka) práce: Pulchart, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Potančok, Martin
Oponenti práce: Strnad, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá procesem zákaznického servisu ve středně velké společnosti AV Media. Práce mapuje stávající stav procesu zákaznického servisu, který zajišťuje funkčnost realizovaných dodávek na straně zákazníka. Pro modelování procesu je využita metodika MMABP. Následně, po zmapování stávajícího stavu procesu práce odhaluje neefektivní faktory, které je možné zlepšit. Společně s optimalizací procesu se práce zabývá také zavedením monetizace služeb, které jsou v rámci procesu poskytovány. Práce obsahuje návrh na zavedení softwaru, který pomáhá zajistit optimalizaci procesu a zároveň umožnit správný a systematický monitoring procesu zákaznického servisu. V práci je využita metodika TDABC pro výpočet nákladů. Tento výpočet vychází ze sebraných procesních dat a bude využit pro monetizaci služeb. Navržené řešení je v rámci práce realizováno v praxi společně s monitoringem výsledků.
Klíčová slova: optimalizace; zákaznický servis; BPMN; monetizace; analýza; Proces; AV Media
Název práce: Optimization and monetization of the customer service process
Autor(ka) práce: Pulchart, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Potančok, Martin
Oponenti práce: Strnad, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis deals with customer support process in a medium sized company AV Media. The thesis maps the current state of the customer support process, which provides the operational state of the realized projects on the customer side. MMABP methodology is used for the process modelling. After mapping the current state of the process, thesis reveals inefficient factors that can be improved. The thesis also deals with process optimization and implementation of monetizing those services, which are provided within the process. The thesis contains suggestion for software implementation, which allows correct and systematical monitoring of the customer support process. TDABC methodology is used for the cost calculation of the process. The calculation is based on the collected process data and will be used for the process monetization. Lastly, the proposed solution is implemented in practice and the results are monitored.
Klíčová slova: optimization; Process; customer support; BPMN; monetization; analysis; AV Media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Informační systémy a technologie/Business analýza
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2022
Datum podání práce: 30. 4. 2023
Datum obhajoby: 1. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/82503/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: