Marketingová komunikace muzea hraček

Název práce: Marketingová komunikace muzea hraček
Autor(ka) práce: Benešová, Sandra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Děkanovská, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketingová komunikace je v dnešní době nedílnou součástí marketingové strategie nejen firem, ale také kulturních organizací. Malé kulturní podniky se ovšem velmi často potýkají s omezenými finančními prostředky a nemohou do propagace investovat velké finanční obnosy. Mezi tyto podniky patří Muzeum hraček Praha. Cílem této práce bylo provést analýzu marketingové komunikace muzeí rodiny Steigerových, zjistit odkud se návštěvníci o muzeích nejvíce dozvídají a zda jsou aktuálně využívané komunikační nástroje efektivní. Díky expertním rozhovorům s ředitelkami, situační analýze marketingové komunikace a dotazníkovému šetření bylo dosaženo požadovaných výsledků, které dokazují, že obě muzea mají ve své marketingové komunikaci prostor pro zlepšení. Doporučení uvedená v závěru práce by mohla pomoci zvýšit návštěvnost a zlepšit celkovou pozici Muzea hraček Praha.
Klíčová slova: marketingová komunikace; muzeum hraček; marketingová komunikace muzeí; marketing kulturního turismu; komunikační nástroje
Název práce: Marketing Communication of Toy Museum
Autor(ka) práce: Benešová, Sandra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Děkanovská, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketing communication is nowadays an integral part of the marketing strategy not only of companies but also cultural organisations. However, small cultural institutions are often faced with limited financial resources and cannot invest large amounts of money in promotion. The Toy Museum Prague is one of them. The aim of this thesis was to analyse the marketing communication of the Steiger family museums, to discover where visitors learn the most about the museums and whether the currently used communication tools are effective. Expert interviews with the museum directors, situational analysis of marketing communication and a questionnaire survey provided the required results, which show that both museums have significant deficiencies in their marketing communication, which should be worked on. Improvement of the current marketing communication can help to increase visitor numbers and enhance position of the Toy Museum Prague.
Klíčová slova: communication tools; marketing communication; toy museum; cultural tourism marketing; marketing communication of museums

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2022
Datum podání práce: 11. 5. 2023
Datum obhajoby: 31. 5. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/82527/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: