Analýza a rozvoj publika Divadla Ponec

Název práce: Analýza a rozvoj publika Divadla Ponec
Autor(ka) práce: Ondrejková, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Šmíd, Ilja
Oponenti práce: Petrová, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématem audience development. Cílem je provést analýzu preferencí diváků a návštěvníků dvou programových řad divadla PONEC. Teoretická část je věnována vymezení pojmu audience development, snaze o jeho definici, historickému vývoji a představení základních modelů koncepce rozvoje publika, jakožto i popisu práce s publikem v českém kontextu a mapování několika praktických příkladů. Praktická část pak poskytne díky řízeným rozhovorům vhled do této problematiky v rámci konkrétní kulturní organizace. Kvantitativní šetření je zaměřeno zejména na získání charakteristik diváků divadla PONEC, které budou porovnány s představami vedení. V závěru je, na základě vyhodnocení obou šetření, provedena segmentace klíčových skupin, ke kterým je vždy doporučeno několik postupů, jak s nimi pracovat.
Klíčová slova: kulturní organizace; rozvoj publika; segmentace; publikum; potřeby a motivace
Název práce: The PONEC Theatre Audience Analysis and Development
Autor(ka) práce: Ondrejková, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Šmíd, Ilja
Oponenti práce: Petrová, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master’s Thesis focuses on the topic of audience development. The objective is to analyze the preferences of the audience and visitors of two program series of The PONEC Theatre. The theoretical part is devoted to defining the concept of audience development, its historical development and the presentation of basic models of audience development, as well as a description of working with the audience in the Czech context and mapping several practical examples. The empirical part will then provide insight into this issue within a specific cultural organisation through guided interviews. The quantitative research is mainly aimed at obtaining the characteristics of The PONEC Theatre's audience, which will be compared with the management's presumption. Finally, based on the evaluation of the two surveys, a segmentation of key groups is made, and several working approaches are recommended.
Klíčová slova: cultural organisation; the audience; audience development; segmentation; needs and motivation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 1. 2023
Datum podání práce: 12. 5. 2023
Datum obhajoby: 8. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/83277/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: