Marketingová komunikace Pražského smíšeného sboru

Název práce: Marketingová komunikace Pražského smíšeného sboru
Autor(ka) práce: Sidejová, Hana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením a analýzou marketingové komunikace Pražského smíšeného sboru. Hlavním cílem je popis současného stavu komunikačních aktivit za pomoci realizace kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Pro další zhodnocení vnitřních i vnějších vlivů na zkoumaný subjekt je provedena analýza SWOT. Na základě představených výsledků výzkumu a shromážděných teoretických poznatků jsou vyvozena doporučení pro zlepšení a optimalizaci v rámci propagačních aktivit a využití nových nástrojů z této oblasti. Formulované návrhy na řešení budou přínosem pro analyzované těleso z hlediska získání nových příznivců, zlepšování povědomí a zvolení vhodných komunikačních kanálů.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; Sborový zpět; Art marketing; SWOT analýza; Komunikační mix
Název práce: Marketing Communication of Prague Mixed Choir
Autor(ka) práce: Sidejová, Hana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor’s thesis deals with analysis of marketing communication and various marketing tools used by Prague Mixed Choir. The main objective is to evaluate the status of communication activities of a chosen choir by conducting qualitative and quantitative research. To further evaluate the internal and external influences on the studied entity, a SWOT analysis is performed. On the basis of presented research results and the collected theoretical knowledge, recommendations for improvement and optimization within the promotional activities and the use of new tools are drawn. The formulated suggestions for solutions should benefit the analysed ensemble in terms of gaining new supporters, improving promotion, and selecting appropriate communication channels.
Klíčová slova: Marketing communication; Choral singing; Art marketing; SWOT Analysis; Communication Mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2022
Datum podání práce: 12. 5. 2023
Datum obhajoby: 31. 5. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/82980/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: