Vliv spokojenosti zákazníků na marketingovou orientaci vybrané společnosti

Název práce: Vliv spokojenosti zákazníků na marketingovou orientaci vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Chramostová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce pojednává o výzkumu zákaznické spokojenosti společnosti Odpady-Janeček s.r.o. První část je zaměřena na literární rešerši, ve které jsou shrnuty dosavadní teoretické poznatky z marketingu, spotřebního chování a marketingového výzkumu, kde jsou zohledněny zejména způsoby výzkumu a procesy výzkumu. Dále je pozornost věnována metodám, jejichž pomocí jsou získávána potřebná data k vypracování praktické části. V druhé části této práce je proveden samotný výzkum u vybraného podniku spolu s vyhodnocením obdržených výsledků za pomocí korelační analýzy. V závěru práce jsou navržena doporučení, která by měla mít za výsledek zlepšení oblastí spokojenosti dané společnosti.
Klíčová slova: marketingový výzkum; spokojenost; zákazníci; odpad; korelační analýza
Název práce: The influence of customer satisfaction on the marketing orientation of the selected company
Autor(ka) práce: Chramostová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis aims the research of customer satisfaction of Odpady-Janeček s.r.o. The first part is focused on the literature research, which summarizes the theoretical findings from marketing, consumer behaviour and marketing research, where research methods and research processes are considered. Furthermore, attention is paid to the methods by which the necessary data are obtained to develop the practical part. In the second part of this work, the research itself is carried out at the selected company, together with the evaluation of the received results using correlation analysis. At the end of the thesis, recommendations are proposed, which should result in the improvement of the areas of satisfaction of the selected company.
Klíčová slova: marketing research; satisfaction; customers; waste; correlation analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 1. 2023
Datum podání práce: 14. 5. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/83251/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: