Vliv influencerů na sociálních sítích na nákupní chování spotřebitelů

Název práce: Vliv influencerů na sociálních sítích na nákupní chování spotřebitelů
Autor(ka) práce: Muratbekova, Malika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu influencerů na sociálních sítích na nákupní chování spotřebitelů a identifikací faktorů ovlivňujících nákupní сhování na doporučení influencera. V teoretické části jsou vymezeny pojmy spojené se spotřebním chováním a influencer marketingem. Praktická část byla založena na analýze primárních a sekundárních dat. Na základě provedených analýz na závěr byly shrnuty výsledky a formulovány doporučení nejen pro firmy v rámci spolupráci s influencery, ale tak i pro samotné influencery k lepšímu pochopení publika.
Klíčová slova: Spotřební chování; Influencer; Influencer marketing; Sociální sítě
Název práce: The impact of influencers on social media on consumer’s purchasing behavior
Autor(ka) práce: Muratbekova, Malika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis deals with the exploring the impact of influencers on social media on the purchasing behavior of consumers and the identification of factors influencing the purchase behavior based on the influencer's recommendation. In the theoretical part, terms related to consumer behavior and influencer marketing are defined. The practical part was based on the analysis of primary and secondary data. Based on the analyzes performed, the results were summarized and recommendations were formulated not only for companies in cooperation with influencers, but also for the influencers themselves to better understanding the audience.
Klíčová slova: Consumer behavior; Influencer; Influencer marketing; Social media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 11. 2022
Datum podání práce: 14. 5. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/82842/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: