Digitální marketingová strategie projektu Crypto Hunters

Název práce: Digitální marketingová strategie projektu Crypto Hunters
Autor(ka) práce: Holovský, Marek
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Odvětví kryptoměn se v mnohém vyznačuje výraznými specifiky, zasahujícími do všech oblastí podnikání. Marketing je jednou z těchto oblastí a vzhledem k poměrně čerstvé existenci celého krypto-odvětví není v tomto kontextu zatím příliš prozkoumán. Cílem této práce je analýza marketingového mixu a strategie projektu Crypto Hunters a zároveň navržení specifických doporučení k jeho stávajícím marketingovým praktikám. Práce staví na literárním výzkumu trhu a okolí, i na analýze dat samotného projektu. V praktické části práce jsou rozebrány jednotlivé části marketingové strategie – segmentace, targeting a positioning – a posléze je zanalyzován aktuální marketingový mix projektu. Závěrem je zodpovězena výzkumná otázka a shrnuta stanovená doporučení, ale i limitace práce.
Klíčová slova: signály pro obchodování; Digitální marketing; marketingová strategie; kryptoměna
Název práce: Digital marketing strategy of the Crypto Hunters project
Autor(ka) práce: Holovský, Marek
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In many ways, the cryptocurrency industry is characterised by considerable specifics that affect all areas of business. Marketing is one of these areas, and due to the relatively recent existence of the entire crypto industry, it has not yet been sufficiently explored in this context. The aim of this paper is to analyse a marketing mix and strategy for the Crypto Hunters project, as well as suggest specific recommendations for its current marketing practices. The thesis builds on literature research of the market and the environment, as well as data analysis of the project itself. In the practical part of the thesis, the individual parts of the marketing strategy - segmentation, targeting and positioning - are discussed and then the current marketing mix of the project is analysed. Finally, the research question is answered and the identified recommendations as well as limitations of the thesis are summarized.
Klíčová slova: Digital marketing; marketing strategy; cryptocurrency; trading signals

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 11. 2022
Datum podání práce: 14. 5. 2023
Datum obhajoby: 31. 5. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/82721/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: