Brand audit vybrané značky

Název práce: Brand audit vybrané značky
Autor(ka) práce: Lörincová, Karin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Fišerová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá auditem značky dětských příkrmů. Tato práce shrnuje dosavadní poznatky a definuje pojmy k danému tématu. Představuje charakteristiky trhu dětské výživy a jeho trendy. V praktické části je analyzováno vnímání spotřebitelů a jejich postoje k dětským příkrmům obecně, ale hlavně k příkrmům značky Gerber a jejím dvěma konkurentům. Za tímto účelem byl proveden netnografický výzkum online diskuzí a kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření. Cílem bylo zjistit, jak spotřebitelé vnímají značku Gerber rok od jejího uvedení na český trh a jak se jí daří v porovnání s konkurencí. Výsledkem práce je SWOT analýza sestavená na základě zjištění z výzkumu.
Klíčová slova: vnímání značky; dětské příkrmy; audit značky; marketingový výzkum; brand management
Název práce: Brand audit of the selected brand
Autor(ka) práce: Lörincová, Karin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Fišerová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to conduct brand audit of the selected brand. This thesis summarizes the knowledge and defines the concepts related to the topic. It presents the characteristics of the baby food market and its trends. In the practical part, the perception of consumers and their attitudes towards baby food in general, but mainly towards the brand Gerber and its two competitors, are analysed. For this purpose, netnographic research and quantitative research in the form of online questionnaire were conducted. The aim was to find out how consumers perceive Gerber one year after its launch on the Czech market and how the brand performs compare to its competitors. The result of the thesis is a SWOT analysis compiled based on the research findings.
Klíčová slova: baby food; brand audit ; marketing research; brand perception; brand management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2022
Datum podání práce: 15. 5. 2023
Datum obhajoby: 6. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/82507/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: